Hai sa calculam: 8 Jocuri pentru exersarea calculelor mentale

68,00 Lei
Stoc epuizat

Durata de livrare: 2-3 zile lucrătoare

Cod Produs: 9786060484820 Ai nevoie de ajutor? 0745363436
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Caracteristici
  • Review-uri (0)

„Hai să calculăm!“ conține jocuri pentru dezvoltarea capacității de a face calcule mentale, a atenției, memoriei și percepției vizuale.

Jocurile, bazate pe principiul seturilor de trei cifre, au fost concepute pentru a accelera procesul de calcul cu cifre (pâna la 10). o abilitate esențială necesară determinării calculelor ulterioare.

Dezvoltarea copiilor implică diverse aspecte ale vieții: logic și matematic, lingvistic, emoțional și afectiv, vizual-perceptiv, toate acestea fiind în permanență interconectate.

Activitățile distractive propuse în aceste cărți de joc, ce au ca obiectiv principal automatizarea procesului de calcul mental, au un impact asupra funcțiilor de execuție, cu efecte pozitive și în alte aspecte ale învățării. De fapt, modul de joc îi motivează pe copii, sporește atenția și vigilența și, prin urmare, există o reacție mai promptă la stimuli.

Jocul este cea mai plăcută și mai expresivă activitate în copilărie, când învățarea este legată de abilitatea de a reaplica, într-un mod original, ceea ce a fost experimentat deja. Jocurile competitive, dacă sunt bine echilibrate și ghidate de un adult, reprezintă un stimul puternic pentru a menține atenția susținută, contracarând sursele de distragere interne și externe; prin urmare, putem spune că jocul favorizează stările atenționale concentrate și susținute, însoțite de menținerea obiectivelor în memoria de lucru.

Jocul rămâne un instrument puternic de învățare chiar și pentru adulți, care, în cadrul jocului, se simt liberi și dispuși să riște și să-i provoace pe ceilalți, dar și pe ei înșiși. Când propuneți activități în scopuri educative sau de recuperare, este important să vă asigurați că jucătorul, prins în joc, nu ajunge să-și epuizeze toate resursele. Din acest motiv, este util, prin diverse modalități de joc, să se acționeze în conformitate cu stările atenționale: controlul este rezultatul interacțiunii continue între adaptare, actualizare, inițiere, vigilență fazică și energie, care, în cadrul anumitor sarcini, poate să predomine alternativ, menținându-le pe toate active.

Despre autor/ilustrator:

Claudio CRIP Ripamonti a conceput, ilustrat și produs numeroase serii de cărți pentru copii și material didactic-recuperabil pentru elevii din ciclul primar și gimnazial. A creat și publicat sute de jocuri interactive și peste 4000 de ilustrații pline de umor.

A conceput, creat și publicat MATE, „Proceduri la Matematică” pentru elevi și profesori.

Editura: Didactica Publishing House

Colecție: Jocuri distractive

Autor: Claudio CRIP Ripamonti

Vârstă: 4 ani+

Dimensiuni: 155 x 120 mm

Nr carduri: 100

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.

Suport clienti L - V 9.00 - 17.00

0745363436 office@cartemma.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!